یک اتفاق ساده !


میدونم که باور نمیکنید ولی بخدا عین حقیقته ! تا حالا چند باری شده وسط حرف زدن با دوستام و یا خانواده ام تو ایران یکهو تلفن قطع شده و بعد یکی دیگه شروع کرده به سلام و علیک و یا الو الو گفتن و خلاصه خط رو خط می افته .

پریشب هم همینجوری نشسته بودم وداشتم "کاخ الحمرا" را نگاه میکردم که تلفنم زنگ زد یکی از دوستام بود از ایران همین که داشتیم سلام علیک میکردیم و داشت حرف می زد یکهو دیدم یه خانمی گفت الو ! منم فکر کردم مادر یا خواهر دوستمه اتاق دیگه اند گوشی را برداشتند گفتم الو سلام که یکهو خانمه بی مقدمه گفت : آقا ببخشید ! یه سطل ماست کم چرب ! منم یکهو موندم چی بگم گفتم خوب ؟ که گفت : دوتا باگت و شش تا تخم مرغ و اگه دارید یه مایع ظرفشویی خارجی ! فهمیدم باز خط رو خط شده و بد جور هم قاطی شده ظاهرا طرف شماره سوپری محل و میخواسته بگیره اینجوری اشتباهی شده ! یکهو کرمم گرفت و خانم پنیر پیتزای تازه هم آوردم هان ؟ گفت : مارکش چیه ؟ موندم چی بگم مارکهارو یادم رفته بود گفتم هلندی هست وارداتیه امشب آوردیم طفلی کلی خوشحال شد و گفت خمیر پیتزا چی دارید ؟ گفتم آره یه چند تایی مونده اونم می فرستم و براتون قارچ و سوسیس هم میدم خانمه با خنده گفت شما از کجا دونستید من میخوام پیتزادرست کنم ؟ گفتم خانوم وقتی پنیر پیتزا و خمیرش رو می خواهید خوب معلومه دیگه می خواهید پیتزا درست کنید با این لیست آبگوشت که درست نمی کنند ! .
خلاصه بنده خدا کلی چیزای دیگه هم گفت از کیک صبحونه تا نوشابه خانواده و یه بسته لپه و ... خیلی سعی کردم خراب نکنم و نخندم ولی نشد و یکهو منفجر شدم از بله گفتن خانمه معلوم بود از تعجب حتما شاخ درآورده و گفتم خانوم خیلی معذرت میخوام اشتباه شده خط رو خط افتاده اینجا اصلا تهران که هیچی ایران نیست من داشتم با دوستم صحبت میکرم ! بنده خدا خانمه یه مکثی کرد و بعد خودشم خندید و هی میگفت آقا من گفتم صداتون آشنا نیست ها . جالب اینجا بود که بعد خنده شروع کرد به احوال پرسی و اینکه شما کجائید و اونجا چه می کنید و درس میخونید یا کار ؟ اوا چرا اونجا ؟ از استرالیا خبر ندارید نمی دونید چه جوری اقامت میده ؟ تو همین گیرو دار صحبت بودیم که دوباره دوستم زنگ زد و پشت خط بود گفتم خداحافظ من باید قطع کنم دوستم پشت خطه .....

۲ نظر:

Elina Azari گفت...

الحق که مردادی هستی
الحق که می ترکانی
هم از خنده هم از نوشتن هم از خوب بودن

ناشناس گفت...

چه خوب كه اينجا رو راه انداختي :)

الينا راست ميگه ;)

ما كه مرديم از خنده!