رفاقتها بوی شتر گرفته


هیچ وقت
هیچ وقت
هیچ وقت
هیچ وقت
هیچ وقت
یادم نمیره و یادتون نره که این یک قانون ثابت شده است اصلا که انتظار كمك و دلگرمی و پشتیبانی تو شرايط بد ، از طرف كسي كه فك مي كني تو اون زمان خاص بايد حضور داشته باشه و بهت حداقل كمك رو بده یه داستانه و خواب و خیال !
آره داداش راست میگن که دوره فردین بازی گذشته و رفاقتها و دوستی ها بوی شتر گرفته !
عیب نداره دیگه  پيش مياد

پی نوشت :
حالا اینارو ول کن روزی دویست سیصد نفر میان اینجا رو می بینند و میرن یکی پیدا نشد مرام بگذاره دو کلمه بنویسه : قالب جديد مبارک

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

mobarake farzand :) man ke khoshhalam minevisi hala tu har galebi ke bezarishun khube :)
Mina

ویدا گفت...

تا حدودی در مورد شتر و اینا موافقم
قالب مبارک

جواهریان گفت...

آره داداششششششششششششششش
دوره فردین بازی گذشته

ناشناس گفت...

ghat zai ha?

سیمین گفت...

آخی بچه عقده ای شد توجا لازم داره خب بابا قالب وبلاگ مبارک

خاکستری گفت...

هنوزم میشه رو بعضی از دوستی ها حساب کرد یه خورده فکر کن پسرجان

ب . ح گفت...

خودم فردینت میشم کجایی تو ؟

ناشناس گفت...

خیلی هم قشنگ

Unknown گفت...

سلام
فریدون از اصفهانم
خیلی‌ از نوشته‌ات خوشم میاد
دوست دارم

Unknown گفت...

سلام
فریدون از اصفهانم
خیلی‌ از نوشته‌ات خوشم میاد
دوست دارم

Unknown گفت...

سلام
فریدون از اصفهانم
خیلی‌ از نوشته‌ات خوشم میاد
دوست دارم

Unknown گفت...

سلام
فریدون از اصفهانم
خیلی‌ از نوشته‌ات خوشم میاد
دوست دارم

ناشناس گفت...

اره بخدا شتر چیه بوی پشگل گرفته
شایگان