بازی بازی ، با مقدسین هم بازی !

جالب شد، شروع این وبلاگ برام سئوال بود که چطور شروعش کنم تا اینکه بهترین بهونه خودش اومد ! ، توکای مقدس یا همون توکا نیستانی باحال که خیلی با نوشته هاش حال میکنم یه بازی وبلاگی راه انداخته ،توپ ! میرای غیر مقدس هم از قضا منو دعوت کرده به این بازی ! قصه این بازی از این قراره که هر کداممان از لینک ها و دوستان وبلاگ نویسمان آنهایی را که بیشتر می خوانیمشان توصیف کنیم در چند جمله، حالا یک جمله هم شد ایراد نداره سخت نگیرید ، من البته زیاد وبلاگ میخونم یعنی یه جوری کار هر روزم این وبلاگخوانی و سایت خوانی هست که البته بد جوری بعضی وقتها اینکار تو مخ هست ! ولی بیشترین و دوست داشتنی ترین وبلاگها برام چند تای هست که اول از خود میرا شروع می کنم :میرا : دقیقا نمیدونم این میرا یعنی چه البته یادمه چند وقت پیش خودش داشت تعریف میکرد که چیه ولی چون خوابم میومدالان یادم نیست چی گفت مثل اینکه شخصیت یه کتاب بوده حالا مهم نیست میرا برای من یعنی مشتی از خروار هزار دختران سرزمین مادری ام که برای برابری و یکی شدن تلاش می کنند ، میرا یادآور روزهای تلخ و شیرین اصلاحات هم هست برای من . میرا فعال و پرکار و کنشگری خستگی ناپذیر !سهیل آصفی : سهیل از باصفاترینهاست! ، سهیل هم یکی از هزاران جوان ایرانی هست که هم باهوش هست و هم زیبا مینویسد و هم خودش دوست داشتنی است .مسافر : عطیه درس خوان ، و همچنین بچه محل و همچنین نمونه بارز یک دانشجوی موفق با وبلاگی پر از احساس و شور و شعور . عطیه یکی از نامهایی هست که در فردای ایران مایه افتخار همه ماست .سرزمین رویایی : همیشه منتظرم تا بروز کند یکی از معدود وبلاگهایی که عاشق نثرش هستم ... در حوض فیروز‌ه‌ای وجود مقدس‌ات، تنهای تنها با سایه‌ی خودم در کف حوض ...آسمان من : لیدای عزیز که وبلاگش شروع غم انگیزی داشت و هر وقت می خوانمش یاد اون روزهای تلخ می افتم اما دوستش دارم و می خوانمش لیدای مهربان از کم کارترینهاست اما وبلاگش پر از حس هست ازاونهایی هست که نمی نویسد تا آن حس غریب واون آن کذایی و معروف بیاید .زیتون : عاشق نوشته هایش هستم یکی از محبوب های وبلاگی !آخرین یادداشتهای یک چریک تنها : محسن رو دوست دارم نوشته هایش و وبلاگش را ، یاد روزهای دانشگاه ، یاد همه اون دوران غریب .یاد نسلی که سوخت !1807 : نیما نیلیان مطمئن ترین فردی که این بازی را پی نمیگیرد ! نیما اوج نبوغ اما کم کار حالا نمیخوام بگم تنبل تند تند بروز می کند اما دریغ از چند کلمه اگر نبود یوتیوب الان وبلاگ نیما مدتها بسته بود ! نیمای عزیز البته پای خوبی هست برای فیلم دیدن ازش خوشم میاد .بلاگ نوشت : بقول خود هانیه وبلاگش را دوست دارم چون مزه ته مداد جویده شده میده ، بوی پاک کن نو ، یه جوری حس دوران جوانی و نوجوانی .امشاسپدان : از بهترینهاست ، دوستش دارم چون پر از انرژی و حرفهای نگفته و تازه هست . فرناز همیشه برایم یادآور جوانان خستگی ناپذیر هست و البته چند روزیه هم نام فرناز برام یادآور لواشک ترش و خوشمزه هست ! ، راستی اسم همین وبلاگ رو هم مدیون فرناز هستم .
اما دو وبلاگ دیگر هم هست یکی
دختری از ایران و دیگری یک مردادی به نظر من مهرو و الینا از بهترین وبلاگ خوانان و پیگیران اینترنتی هستند که خدا بهشان قوت بیشتر بدهد ، این دو یار همیشگی همیشه منو شرمنده می کنند !
منم همه این عزیزان را دعوت میکنم به ادامه این بازی و اینکه زندگی هم خودش یک بازی است بازی ای که پر از برد و باخت هست خدا نکند تو بازی زندگی گیم اور بشیم !

۵ نظر:

زيتون گفت...

یعنی تمام کامنتم پرید؟:(

زيتون گفت...

فرشاد جان ممنون از لطفت. این علاقه دو طرفه ست:)
می دونی من زیاد تو بازی های وبلاگی شرکت نمی کنم. اما این یکی حسابی وسوسه ام کرد.
حالا اگه بخوام برای هم کدوم از لینکام یه خط بنویسم یک هفته طول می کشه:) شاید بتونم راجع به ده تاش بنویسم. ببینم چه طور می شه:)
یه بازی دیگه هم به نظر من رسیده.
چه طوره بیاییم دلایل برداشتن لینک وبلاگا رو بگیم:) خیلی تلخ می شه. نه؟:)

اگه این دفعه کامنتم نیاد خودمو می کشم!!
فکر کنم تقصیر این کلمات تاییدی باشه!

ناشناس گفت...

امیر جان خجالت دادی ! بابا اون درس خون رو حذف کن ضایع است . تو این دانشگاه لعنتی ما باید همین یه ذره ای رو که من می خونم بخونم که درسها پاس بشن . واگرنه برای نمره ی خوب دیگه وبلاگ نویسی و وبگردی و ... تعطیله .
امیدوارم با هم و به کمک هم بتونیم ایرانمان را آزاد کنیم . تا آن روز...

با مهر و دوستی
عطیه

ناشناس گفت...

آقا مخلصیم، ما هم بازی کردیم ;)

Elina Azari گفت...

فرشاد اینجا رو هم هالوسکن کن! آقا ما هم می نویسیم اطاعت امر می شود.