اولین !

بسیار از همراهی شما خوشحالم ! وبلاگ گفتنی ها که شاید یکی از وبلاگهای فارسی زبانی باشد که افتخار دارد همه روز محل مراجعه بسیاری از هموطنان عزیزان هست و من نیز امیدوارم بتوانم با پشتوانه حضور شما عزیزان به قول و عهدی که به شما دادم مصمم تر شوم و مطالب آنرا بهبود بخشم ! اما خیلی حرفهارو توش نمیتونستم بزنم حرفهای دیگری نیز هست که دغدغه من بوده و مجال و جایش در گفتنی ها نمی باشد . حرفهایی که شاید به زندگی روزمره من و شخصی من نزدیکتر باشد درددلهای دوستانه و یا شاید شوخیهای روزانه اینجاست که دیگر کفگیر گفتنی های جدی به " ته دیگ " می خورد ! همین شد که از خیلی وقت پیشها تصمیم گرفته بودم وبلاگی را راه بیندازم که بتوانم حرفهای جدی را جور دیگری بزنم و اون فرشادی باشم که در گپ و گفتگوهای خصوصی هستم !
اما چند چیز :
در همین ابتدا از همه آنهایی که در معرض تیر و ترکش طنز و شوخی واقع می شوند معذرت می خواهم و اینکه عزیزان بیائید آستانه تحمل خود را بالاتر ببریم !و اینکه در ته دیگ من مثل خیلی از روزی نامه نگار ها مطلب سفارشی هم مینویسم ! شما می‌توانید همچون همیشه، پیشنهادها و سوژه های خود را برای بهبود کار ، و یا مقاله‌ها و نامه‌های خود، یا اگر توصیه‌ای‌ برای بهتر شدن وبلاگ دارید برایم بفرستید .خلاصه وری نایس و بقول وبلاگنویسان حرفه ای " وبلاگ قشنگی داری به من هم سربزن و راستی نظر فراموش نشود !"
قربونتون

هیچ نظری موجود نیست: